::me..saya..ak0..::

My photo
i dOn knOw how tO desCrbe abOt me..what ebeR..wHo know me..they will knOw whO i'm....but,i'm ----=)

::f0ll0wer::

Sunday, March 21, 2010

::sup ek0r vs sup cendawan..sama ke?::


hahahhaha...
1st tyme aku kenal dia kat chat..aku kata nakm0 jumpe dia..
last2..aku dah Jumpe dia..
huk3..but he's nice..baik.. :)
**Sila jangan bongkak pada yg berkenaan..hak hak hak**

Actually x taw nak bawak pakcik nih pi mana dgan kawan die..
belasah je kat kempas..MUTIARA NARA..
nak masuk bandar bz.. :)
kat sana..

pakcik: kak..sup cendawan 1..nasi k0s0ng 2..bla bla....
aku: akak nak nasi grg USA..nak air epal (sl0w2 ckap)
pakcik: k0 order air pe??
aku: air panas..mukan berais..(keh keh keh sambil kenyit mata kat akak c0mel 2..tQ akak :))
pakcik: 0ke..


p0t pet p0t pet...

makanan sampai:

tg0k2..ni sup ek0r ke sup cendawan???
aku gelak je..wat tataw...
si pakcik ni duk k0mpius..mcm ne leh tukar??
membe pakcik nih wat kua te0ri bijak dia..

kwn pakcik: maybe dlm pala dia duk pikir ek0r2..sbb tu sup cendawan k0 jadi sup ek0r..hahaha
pakcik: aku k0mpius nih..dekat ke sebutan cendawan n ek0r??
aku: gelak jew..:)

pas makan smua:

tibe2 ade akak tu dtg..
akak: nak bayar ke??
aku: BLUR!! (sambil senyum ala2 c0mel :))
pakcik: erkkk..(s0wie t0 say la pakcik..k0 mmg truk kene mlm tu :p)

pastu jalan2 tebrau n sempat rembat kat padini 1 helai :)

0n the way alik..pakcik banjew mcflurry ore0..2..
**kah kah kah..s0wie pakcik**
mcflurry 2 i punyer..makanan lain membe i punyer :)
tQ treat me..bawak jalan2..sudi dtg jenguk aku di sini :)

tQ als0 kat mmbe k0..:)




No comments:

Post a Comment

::blueberryriz s0ng::