::me..saya..ak0..::

My photo
i dOn knOw how tO desCrbe abOt me..what ebeR..wHo know me..they will knOw whO i'm....but,i'm ----=)

::f0ll0wer::

Sunday, March 28, 2010

::kah kah kah kah::


kah kah kah kah kah...

saya s0n0k wlp0n rasa this week 'seteres'..banyak kije skulah :(

aritu saya td0 di lab bi0p dgan icha+alia..s0n0k...:)
- de org ingtkan saya mlm tu mlm jumaat...fine!! niat nak balik sudah tinggal 50%
- de org ingatkan saya di fb ade org kata ade ehem2 xde kepala di sana..niat nak balik tinggal 20%
- de org ingatkan saya kat ym apa dia kat blakang k0..cuba pandang..niat nka balik trus 0%
- Keputsan dia aku td0 kat lab :))

dah 2 x saya pi pesta k0nv0..smua x besh..k0p0k dia x besh..
tapi saya tetap pergi..sbb saya nak cuci mata saya..nak beli pencuci mata x de duet..
kah kah kah kah
** ade ke pencuci mata **

semalam..saya dgan khaly ku0 pi giant tg0k m0bie..h0w to teach ur drag0n...
- saya bagi 5 bintang!! lagi besh dr alice wonderland :P
- i l0ve u night fury.. u r s0oo00 cute as me :)
- pastu m0m kat kedai n00r depan tuh ..

Semalam jugak saya ed0w kul +- kul 5 pagi... raJin x saye?? kah kah kah
- saya baca n0vel dr kul 12 lebey sampai kul 4 lebey :)
- bertakhta di ati..sape bakal bertakhta di atiku ini :p


p/s: i will k0rek2 wh0 u r CARS...mencik!!!

No comments:

Post a Comment

::blueberryriz s0ng::