::me..saya..ak0..::

My photo
i dOn knOw how tO desCrbe abOt me..what ebeR..wHo know me..they will knOw whO i'm....but,i'm ----=)

::f0ll0wer::

Saturday, October 31, 2009

bunuh kam00o

aduuSss..mata ni nakmo ttp lak..
(T_T)
benci sama kamoo00...
kenapa slalu windu kam000...
kenapa sentiasa cinta kamoo000...
kenapa susah lupa kamoo000...
kenapa saya kene benci kamooOo..
kenapa otak saya ade tgtg kamoOo..
kalau saya jumpa kamoo00..
saya bunuh kamooo..kill u...
make me sick..make me hurt..make me cry..make me out of c0ntrol..
my life wod stuck wthout u-keli kelaks0n..

4 comments:

  1. em0: aku nka bunuh bunuh bunuh dia..uwaaaaaa
    T_T

    ReplyDelete
  2. uiks....kena panahan cinta ek~ heeh~

    xmo benci2 kat die...nnti mkin rindu kat die~

    :)

    ReplyDelete
  3. sha: c0mpom x windu dah kalau kill~

    :)~

    ReplyDelete

::blueberryriz s0ng::