::me..saya..ak0..::

My photo
i dOn knOw how tO desCrbe abOt me..what ebeR..wHo know me..they will knOw whO i'm....but,i'm ----=)

::f0ll0wer::

Monday, September 14, 2009

buke pose wif skbian


ari sabtu malam tu...kitaorg dak2 4skb kuar buka pose ramai2..
xsilap aku dlm 31org yng join..
besh tu mmg besh leh hang out same2..

pengacara: bob
makanan : nasi ayam penyet+sirap limau

acara: borak2+gosip
: makan2
: tukar kad raya (acara paling hebat!!!)***

kenapa aku *** kat situ???


-------------jeng jeng jeng jeng---------------

sbnarnye acara ni paling besh!!!

part yg paling besh bile:

bile....bile...



1) lia pas kad raya pada bob ( depan2 lagi..romantic habis)
2) shu Fen bagi kad raya pada fad (Fad, slamat hari raya!!)

3) KA dan abbas berkongsi CHAI..( lallalal~)

4) ema bagi kad raya pada scandel lama..(petik dr kata2 ema..)

tu je kot!!!


plant design+pollution x siap lagi..

korang layan la piC plak..






nasi ayam penyet ( ayam diketuk2+cincang2..tapi sedap!!)





aku n edeen



aku n khaly


4 skb-06/07

p/s: aku ttp windukan dak S itu..sambil nyayi lagu keith urban: i wanna b ur evrthng~

4 comments:

::blueberryriz s0ng::