::me..saya..ak0..::

My photo
i dOn knOw how tO desCrbe abOt me..what ebeR..wHo know me..they will knOw whO i'm....but,i'm ----=)

::f0ll0wer::

Saturday, July 11, 2009

~SeLamat tinGgaL keLantaN~


mlm nie akU akan bertOlak ke selatan...mesti ke perGi???
jawapannye YA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dengan azaM (mukan nama azaM) baRu..aku akan mulakan seM baRu ini...
semaNgat baRu...smUa baRu..(ye ke??) doakaN akU semUa....
YA ALLAH...berkatilah hambamu ini...yang akan berJuang menuntut iLmu di UTM...
permudahkaNlaH segala urusaNku...dan Juga sahabat2 akU...AMIN...-nie tempat akU neK baS-


2 comments:

  1. cm kenal je tempat ko naik bus tu
    hahahahaq

    ReplyDelete
  2. ko knal ke?
    hahah..
    depan tu tempat aku lepak2 dgan membe tyme LI..
    jeles x?
    hak3~

    ReplyDelete

::blueberryriz s0ng::